Cape Town Part Deux! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Chris Raes - WaarBenJij.nu Cape Town Part Deux! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Chris Raes - WaarBenJij.nu

Cape Town Part Deux!

Door: Chrizzle

Blijf op de hoogte en volg Chris

31 Januari 2010 | Nederland, Brunssum

Ladies and gentlemen,
can I please have your attention? I've just been handed an urgent and horrifying news story. I need all of you to stop what you're doing and read.

NEBAAN & CHRIZZLE WILL BE GOING TO CAPE TOWN ... again!

Ja, mensen jullie lezen het goed. De kogel is door de (spreekwoordelijke) kerk. Sommige van jullie wisten het al en andere mensen krijgen het via dit medium te horen, maar niks is minder waar. Al met al is het allemaal erg snel gegaan en de stage was binnen een ruime week rond. We vertrekken vandaag over een week!
Niels (voor de mensen die dit jaar pas inhaken = Nebaan) en ik hebben net zoals vorig jaar de Delaware weer tot onze beschikking. Hier zijn we dan ook zeer content mee. Vooral omdat we op de dag van aankomst meteen even kunnen wakker worden van onze vermoeiende vlucht in het zwembad (Het is er momenteel 25/30 graden).
Dit jaar lopen Nebaan en ik stage ieder bij een ander bedrijf. Ik ga stage lopen bij IBN. Dit is een bedrijf dat zich bezig houdt met immigratie zaken. Klinkt allemaal erg interessant en heb er dus ook ontzettend veel zin in!
Maar eerst natuurlijk alles netjes afronden op school voordat het zover is.

Ciao,

Chris

• 31 Januari 2010 - 18:53

Geert (Mr. G):

Ahhh jaloezie alom, of ja, meer weemoed naar die goeie tijd daar!
    Veel plezier en we houwe ketakt!
    Tot gauw

• 31 Januari 2010 - 18:54

Nebaan:

Toch nog gelukt met je weblog pimpen(H)

Brew, nog een weekje! Heb er ongelooflijk veel zin in,...HELL YEAH! Dat zwembad klinkt wel goed inderdaad, heerlijk badderen! 's Avonds maar meteen op stap naar de Mercury. En dag erna maar eens het koffer uitpakken,.... :D

Cheers!

• 31 Januari 2010 - 18:55

Ellie:

wauw Chris

geweldig jong ben ik toch alweer jaloers, man wat zou ik graag nu je daar bent ook eens die kant uit gaan het is toch altijd fijn als er iemand is die je kent.
    ik wens jullie wederom een zeer mooie tijd toe en hoop dat jullie nog een leerzamere tijd in alle opzichten mogen beleven daar.
    als het even kan zien we je nog voor die tijd zodat we goede reis kunnen wensen Chris.
    alvast heel veel geluk en leerzame uurtjes toe gewens.
    Wiel en Ellie

• 31 Januari 2010 - 19:00

Roel:

Yoooo lekker hoor! half jaartje vakantie in Afrika hihi xD (JK)

• 31 Januari 2010 - 19:09

Bas:

Mooi voor elkaar gebokst... Jaloezie mijnerzijds is vanzelfsprekend. Success and keep me posted.

• 31 Januari 2010 - 19:38

Kelly:

Ha! Nu kan ik je weer volgen :P

Hoop dat ik je nog zie voordat je gaat!

XX

• 01 Februari 2010 - 16:08

Fiona Vreuls:

Very nice :D K geef je groot gelijk dat je t schijtweer hier in NL achter je laat ;) Veel succes & plezier!!! Xxx

• 02 Februari 2010 - 10:32

Michelle:

Nou Chrisje, heeel heel veel plezier, denk dat dit wel goed komt he ;)! Und succes met je stag ;d!
    Denk wel eventjes aan ons als je daar lekker in het zwembad ligt ;p.

xoxo.

• 02 Februari 2010 - 18:36

Wilma:

hey chris wat leuk voor jou en niels dat jullie weer terug kunnen gaan en wat een heerlijke temperatuur zou bijna jaloers worden nou joh we zien ons nog voor dat je vertrekt maar wens jou en niels toch alvast heel veel plezier goede heen reis en een behouden thuis komst
    alfred wilma en michael

• 02 Februari 2010 - 21:09

Leon:

Chris,
    Leuk dat je weer mag gaan. Ik ben jaloers.
    Veel plezier en wees daar toch op je hoede.
    Kom gezond weer terug met veel foto's en sterke verhalen. Ha. Ha.

Goede reis

Groeten Leon

• 03 Februari 2010 - 07:41

Paul:

Een nieuw avontuur tegemoet.
    Heel veel succes. Helemaal niet leuk dat je gaat.

• 03 Februari 2010 - 14:48

Mama:

Chris nog 3 dagen dan gaan we naar Brussel om jou en Niels uit te zwaaien. Jullie gaan een mooie tijd tegemoed geniet ervan zodat ook wij ervan genieten als je weer terug bent met fotos en verhalen. Ben voorzichtig en let op Niels xxxxxxxxx mam

• 03 Februari 2010 - 22:12

Marie-jozé:

Ik verheug mij nu al op je verhalen.:-)kijk goed uit.

• 04 Februari 2010 - 09:24

Saskia & Bart:

Natuurlijk gaan we je weer volgen. :) Gaat dat wel lukken, zonder Niels een 'zeer zware' stage lopen? Heel veel plezier en GENIET!!!

• 04 Februari 2010 - 13:04

Anne-Marie:

He Chris,
    heel veel succes met je afstudeerstage in ZA en deze keer kom ik je bezoeken om eens te controleren of je ook wel echt werkt......
    Misschien wordt het zelfs wel op je verjaardag!
    Groetjes en alvast goede reis!

• 07 Februari 2010 - 07:38

Zus:

Hallo chrisje,

tegen de tijd dat je dit leest ben je gesetteld en heb je het al lekker warm. jij en niels kunnen jullie verheugen op een heerlijke tijd. doe wel jullie best op de stage en hou ons hier op de hoogte.

als ik morgen (7-2) de nacht niet had was ik mee gegaan julli wegbrengen, nu heb ik de taak op fitz te letten.

als je wilt mag je me een paar slippers van daar die jij toen ook had mee nemen. ik zal je wel iets overmaken

amuseer je en we skype

doe niels de groeten en zeg dat hij braaf is en diet te alcohol he

tot slot
    ik ga nu pitten, ik wens jullie een prettige vlucht en een lekker weertje bij aankomst

kus je zus

• 07 Februari 2010 - 13:27

Petra En Jos:

ha die chris een hele fijne tijd in africa maak veel plezier daar en stuur die zon ook eens naar nederland groeten petra en jos

• 07 Februari 2010 - 13:31

Petra En Jos :

o ja jos zegt dat je een kameel mee terug moet nemen met trekhaak ha ha ha ..................

• 09 Februari 2010 - 07:34

Edwin En Ethel:

We hoorden van je pa dat jullie veilig waren aangekomen.
    Rest ons niets meer dan jullie daar een fijne tijd toe te wensen.

Heel veel plezier en we houden deze site in de gaten om jullie belevenissen te volgen.

Tot snel.

Groeten uit Brunssum,
    Edwin en Ethel
    (en natuurlijk 'n poot van Joris)

• 09 Februari 2010 - 10:41

xx

• 11 Februari 2010 - 09:19

Frits Coenen.:

Chris,

Heb het bericht van Niels gelezen en neem aan dat ook jij goed bent aangekomen.
    Succes.

Groeten,

Frits Coenen.

• 17 Februari 2010 - 20:22

Yvonne En Martin:

Hoi Chris ,mis je ons al.Vast niet he met al dat prachtigs om je heen.Geniet er maar van en denk aan het kaartje.
    We wensen je veel plezier en een fijn verblijf,

groetjes Martin Yvonne Maickel Jill Indy en Jessie natuurlijk