The first days! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Chris Raes - WaarBenJij.nu The first days! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Chris Raes - WaarBenJij.nu

The first days!

Door: Chrizzle

Blijf op de hoogte en volg Chris

11 Februari 2010 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Heey luitjes!

Afgelopen maandag zijn Niels en ik, na een helse reis van 22 uur, aangekomen in Kaapstad. Het zweet gutste aan alle kanten van ons af, want we waren vrij winters gekleed (trui, lange broek, sjaal, muts en jas). Gelukkig hoefde we deze keer, voor de afwisseling, niet lang te wachten op vervoer.
Eenmaal in de auto vertelde Reg ons dat we niet meteen in ons toegewezen appartement konden slapen aangezien het nog tot zondag was verhuurd. Momenteel slapen we dus in het huis van de huurbaas (echt een kast van een huis btw). Natuurlijk niet echt relax, maar het is nu eenmaal niet anders en de bedden slapen zeer goed, dus we trekken het wel tot zondag!
Maandagavond zijn we meteen op stap gegaan. Zani was ook in the Shack en het was erg leuk om haar weer te zien na een jaar. Daarbij moest onze eerste dag in Kaapstad gevierd worden ... Dat hebben we de dag erna geweten ook.
Gisteren zijn we na ontbijt de City Bowl ingelopen en het leek alsof er niks veranderd was, behalve dat er een paar nieuwe hotels uit de grond gestampt waren.
Eenmaal in City Bowl aangekomen zijn we langsgegaan bij onze oude stageplaats (Equillore Ltd.). Het was erg leuk om iedereen weer te zien, vooral mijn zwarte tante Yvonne was blij om me te zien, want ze pakte me meteen in een bearhug!
De eerste dagen in Kaapstad waren dus bijna weer zoals vanouds, behalve dat het appartement op cnr Hof & Kemp leeg was ...

Jullie kunnen mij btw bellen/smsen op 0027767093673

Tot gauw,

Chris

• 11 Februari 2010 - 10:19

Katja:

Hey guys,

nice to hear from you! I´m absolutly jealous :-( But you make it right! Enjoy your time and the sunny cpt life ;-)

Take care,

Katja

• 11 Februari 2010 - 10:19

Elly:

Enne ingewijd lekker gr mam

• 11 Februari 2010 - 10:33

Saskia:

Boh, wat hebben jullie toch een zwaar leven...

• 11 Februari 2010 - 11:19

Baukje:

Hee chris!

Super dat jullie goed zijn aangekomen.. wat een lange reis he! Maar gelukkig hebben jullie maar 1 uurtje tijdsverschil:) ik ben inmiddels alweer 2 weken thuis.. en het voelt alweer of ben ik nooit weggeweest. Veel plezier daar en geniet van de springbokjes!

• 11 Februari 2010 - 11:49

Jill:

Eeey chrisje

oe lekker stap je uit het vliegtuig en zit je al onder het zweet haha :P
    veel plezier daar!
    xx
    je "kliene" nichtje

• 11 Februari 2010 - 12:01

Benaan:

We zijn weer together in Cape Town(H) Zeer chill,...

• 11 Februari 2010 - 12:09

Roela:

Weer hard aan het werk lees ik! Have fun boy!

• 11 Februari 2010 - 13:46

Geert:

Heey Chrizzle,

lekker lekker man! Hulle zijn baie goed bezig!
    Ohh echt zo relax dat jullie daar weer zijn. Het stak vandaag weer een paar keer tijdens het werk: ik hier in de fabriekshal en jullie lekker daar, ouch! Lekkere realitycheck. Ik gun het jullie van harte hoor, ik wil er alleen zelf zo graag bij zijn.

Baie dankie voor de subtiele creds!

Cheers boy

• 11 Februari 2010 - 16:30

Oontje:

En wij maar ploeteren in de sneeuw... Geniet ervan zou k zeggen :p

kusx

• 11 Februari 2010 - 16:50

Zulu:

Hoi Chris,

Bedankt voor de info. Ik ben blij dat je goed aangekomen bent en je weer thuis voelt in K.S. Ik ben jaloers.

Gr.zulu

• 11 Februari 2010 - 18:53

Linda:

Chrisssssie,

heeel veel succes samen met nielsss.
    enne als je in juni terugbent zal ik vast wel een keer aan je haren freutelen zoals jij het benoemt haha!

kussssss

• 11 Februari 2010 - 19:36

Willeke:

Jongens, klinkt weer heerlijk. Moet toch wel vaak aan vorig jaar terug denken. Al bij de bekende restaurants geweest (Saigon??)

Xx

• 11 Februari 2010 - 19:50

Helen:

Hahaha, al helemaal in de 'zomerstemming' met de winterkleding nog aan.
    Fijn dat t zo goed bevalt daar en dat t leuk is met iedereen!
    Geniet ervan, ben very jaloers, maak t maar goed met hele mooie foto's! :D

xxx Helen

• 12 Februari 2010 - 07:09

Lauren:

Ugh...ben jaloers, iedereen is vertrokken naar zonnigere oorden...jij, Bram en Daniëlle...blegh! Hier sneeuwt het en is het koud en ik breek m'n nek bijna op m'n eigen oprit! Grrr...genoeg gemopperd, ik ben superblij voor je dat je weer terug bent in het mooie Zuid-Afrika, geniet ervan!

Groetjes, Lauren.

• 12 Februari 2010 - 08:43

Ellie:

hoi chris
    fijn dat je ondanks de helse reis toch goed zijn aangekomen.
    zie het van de zonnige zijde dat jullie zo hebben lopen zweten spaart jullie alletwee een sauna beurt uit.
    heerlijk om te horen dat ze je daar niet vergeten zijn en dat er nog mensen zijn die je van jullie eerste reis kennen
    wens jullie heel veel pret toe en natuurlijk een goede stageplaats en veel leerzame uurtjes toe.
    groetjes Wiel en Ellie

• 12 Februari 2010 - 17:21

Simone:

Chrisje, ik heb je verhaal gelezen maar volgende keer wil ik een langer verhaal ;)

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Hopelijk ga je weer zo'n super tijd tegemoet als vorige keer :)

Groetjes

• 12 Februari 2010 - 19:12

Pat:

Haai Mup,

We hadden al gebeld :P
    Maar toch leuk om weer even te lezen ;)

Xkuss

• 12 Februari 2010 - 22:18

Con:

Hey Chris, jullie hebben de lange reis goed overleefd en zijn nu op de plek van bestemming met in ieder geval een stuk beter weer dan wij op dit moment hebben. Maak er een mooie en leerzame tijd van en vergeet vooral niet jullie site tijdig te verversen en van mooie foto's te voorzien.

• 13 Februari 2010 - 08:37

Malissa:

Have fun chrisje!:D Leuk dat het weer zo goed bevalt:)

• 13 Februari 2010 - 18:58

Jeanny En Jo:

Ha die Chris!!!!
    Volgende week dinsdag is het zover! Dan ga je "zwartwerken" in Cape Town!!!!!! Hoe kunnen we die kreet verzinnen!!. Het serieuze werk begint dan??? We zijn benieuwd en kijken uit naar verder nieuws.
    PS de groeten aan ons Nielske!

• 15 Februari 2010 - 15:05

Petra:

ha die chris ja jij lekker in de zon wij weer in de sneeuw ben blij dat je goed bent aan gekomen denk aan mij je weet wel .................. laat snel wat van je horen groeten petra

• 16 Februari 2010 - 16:45

Tante Willy:

hoi chris lekker genieten van de zon en veel plezier maken groetjes willy