Counting the days! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Chris Raes - WaarBenJij.nu Counting the days! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Chris Raes - WaarBenJij.nu

Counting the days!

Door: Chrizzle

Blijf op de hoogte en volg Chris

19 Augustus 2008 | Nederland, Brunssum

Heey mensen!!!

Nog een paar dagen en dan is het zover! Dan vertrek ik voor 5 maanden naar het (van hore) prachtige Kaapstad. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het echt heel erg spannend vind, want het is natuurlijk net even iets anders dan 2 weken la douce France!
Eigenlijk heb ik alles zover geregeld, behalve het geld. Dat moet ik nog ergens deze week gaan ophalen en dan ben ik eigenlijk klaar om te gaan!
Ik ga met Niels Franken (een goede vriend en een die-hard benaan) stage lopen bij Eqiollore. Equillore is een bedrijf dat gespecialiseerd is in mediation. Dat is een soort geschilbeslechting. Maar wat mijn werkzaamheden binnen het bedrijf zijn weet ik niet. Dat horen we wel op onze eerste werkdag.
Ik deel ook samen met Niels de accomodatie. We hebben samen een apartementje met zwembad. We liggen in de wijk Gardens. Deze wijk is bevindt zich eigenlijk midden in de stad, dus lekker dichtbij het uitgaansleven, werk, e.d.
We vertrekken aanstaande zondag om 17.20 vanaf Brussel. We gaan eerst naar Londen toe en vanaf daar in 1 weg door naar Kaapstad. 30 januari zal ik wel weer ongeveer thuis komen. We hebben volgende week gelukkig nog vrij dus we kunnen bijkomen van de reis en ons een beetje eigen maken in de stad.
Wel wil ik jullie mededelen dat ik vanaf 25 augustus niet meer te bereiken ben op mijn huidige nummer, maar ik laat mijn Afrikaanse nummer achter bij mijn volgende berichtje. Dan kunnen jullie me toch nog lieve en leuke berichtjes sturen (hinthint). Natuurlijk blijf ik ook actief op hyves, msn, skype enzenz.
Tot slot, zou ik proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van onze avonturen, dus houdt deze site in de gaten!

Chris

• 20 Augustus 2008 - 06:57

Simone (michiels):

Hey Chris

Leuk dat je een waarbenjij.nu site hebt gemaakt!

Heel veel succes en plezier in Kaapstad.

x
    Simone

• 20 Augustus 2008 - 07:24

Ilse:

Hey Chris,

Ik ben benieuwd naar ja avonturen daar!
    Staat dat aanbod van logeren nog open?^^
    Maak er wat van hè, je komt daar niet snel meer terug:)

Kus

• 20 Augustus 2008 - 09:17

Saskia:

Ha Chris!!

Handig om te weten, dan kom ik bij jullie zwemmen.

• 21 Augustus 2008 - 09:57

Nelsch:

Chrizzy!!!!!!

We gaan een leuke tijd hebben daar! Wordt helemaal topperdepop!

Grtzz Niels

• 22 Augustus 2008 - 11:55

Fatiha:

hey chris

ik wil je heel veel succes wensen met je reis, en maak er een super tijd van.

groetjes x fatiha

zal je zeker volgen via je site :)

• 23 Augustus 2008 - 12:29

Malissa:

Chris,
    nogmaals heel veel plezier daar in Kaapstad!! en zoals ik ook al bij Niels had achtergelaten: ik hoop dat jullie het langer volhouden dan mij ;) Mje daar heb ik alle vertrouwen in!!
    Heel veel plezier, geniet ervan, en doe ook voorzichtig he.. haha
    En vooral ook een goeie reis!!!

(K)

• 24 Augustus 2008 - 12:05

Svenno:

hey Chrizzle Brother from another mother..
    veel plezier en succes in kaapstad.
    maargoed je gaat tenslotte om te werken,
    en werken is nooit leuk haha
    en tip. kijk uit snachts voor bosnegers..
    Groetjes sven..

• 24 Augustus 2008 - 19:02

Je Zusje En Jo:

hallo chrisje,
    als je dit leest ben je al in afrika.ik wil alleen even zeggen dat ik je ga missen en jo ook.hou me op de hoogte van alles!!!!!
    let op niels en andersom natuurlijk!!!wij denken aan je.doe geen dingen die ik ook niet zou doen.

groetjes knuf,kusje jojo en zusje

• 25 Augustus 2008 - 06:58

Sean:

ey mooie man

Veel plezier in Capetown, en laat maar weten hoe het "brown bread" bevalt:P

mzzl

• 25 Augustus 2008 - 07:59

Con Raes:

Hallo Chris,
    Ik hoorde dat jullie een slechte vlucht hebben gehad. Weer bij aankomst was ook niet bijzonder.
    Rust daarom vandaag maar goed uit Dan ziet hjet morgen weer anders uit. Groeten van Mam en mij, natuurlijk ook voor Niels.

• 25 Augustus 2008 - 16:10

Anke Gerritsen:

Hey Chris,

Ik hoop dat je een hele leuke tijd gaat hebben in Kaapstad, maar ik ben er vrijwel zeker van! Ik heb ook bij Equillore(toen heette het nog The Arbitration Forum) stage gelopen en ik heb er een super tijd gehad! Iedereen is er heel aardig, je leert ze vast snel genoeg kennen daar(hopelijk werkt Zenith er ook nog, zij kan heerlijke Afrikaanse hapjes maken ;)
    Wie is je stagebegeleider?

En Gardens heb ik ook gewoond, alleen zonder zwembad helaas:( is een goede buurt om te wonen!

Ik wens je heel veel plezier en ik verheug me op jouw verhalen uit Kaapstad!

Groetjes Anke

• 26 Augustus 2008 - 16:48

Joyce:

Ha Chrizzle,

Ik heb je site gevonden!! Ook die van jou ga ik bijhouden en berichtjes achterlaten!!

Ik las bij Niels, dat jullie nog geen zwembad ontdekt hadden in het appartement!! :-( das stukken minder... maar wel een bad en douche! ook relax..

Geniet van jullie tijd in Cape Town.. let op mijn broertje!!

En tot krabbels

• 26 Augustus 2008 - 18:31

Anne-Marie:

Hoi Chris,
    Hoe is de reis gegaan? En hoe bevalt het apartement? Ik heb vandaag gehoord dat ik officieel jullie stagebegeleidster ben, dus we mailen volgende week wel even over de afspraken. Veel succes en vooral veel plezier en tot volgende week!
    Groetjes Anne-Marie

• 27 Augustus 2008 - 19:21

Elly Raes:

hey Chris Wy zyn bly dat jullie goed zyn aangekomen.Hoop dat het vlot met de internet aansluiting dan praat het makkelyker. We kyken uit naar de eerste foto,s.gr van allemaal pas goed op niels en op jezelf.

• 27 Augustus 2008 - 19:56

Chantalle:

Hoi Chris,

Joyce vertelde me dat je ook een eigen site hebt! Dus vanaf nu kan ik jouw avontuur ook in de gaten houden!
    Ik moet zeggen dat je hele lieve ouders en zusje hebt! Ondanks dat de dames een traantje hebben moeten laten zondag, hihi, hebben we het gezellig gehad met zn allen!! En jaa...we hebben ook een Starbucks koffie gedronken. Heel veel succes met de stage volgende week!

Groetjes Chantalle